۱۳۹۰ اسفند ۱۰, چهارشنبه

مقتدرتر از قبل علیه رژیم سرمایه داری اسلامی می رزمیم

کارگران و جوانان انقلابی:
«جنبش دموکراتیک کارگری» که با انتشار بیانیه ای به تاریخ 8 اردیبهشت 1390 رسما اعلام موجودیت کرده و اولین شماره ی ارگان رسمی اش نشریه ی «آوای انقلاب» را به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر کرده بود، به دنبال توزیع و پخش گسترده ی این نشریه در نقاط مختلف ایران، در تاریخ 19 خرداد 1390 مورد یورش رژیم قرار گرفت. در پی این هجوم وحشیانه یک نفر از اعضا دستگیر و تعدادی نیز پس از مدتی زندگی مخفی با تصمیم گیری جمعی از ایران خارج شدند.

یورش فوق در فعالیت های «جنبش دموکراتیک کارگری» وقفه ای ایجاد کرد که اکنون در طی بازسازی سازمانی فعالیت های خود را از سر می گیرد.

لازم به توضیح است که تعدادی از فعالین کارگری از جمله شاهرخ زمانی، محمد جراحی و... که هیچ ارتباطی با «جنبش دموکراتیک کارگری» نداشتند با اتهامات دروغین همکاری و ارتباط با این گروه دستگیر، شکنجه، محاکمه و زندانی شدند.

ما این دستگیری ها را محکوم کرده و خواستار آزادی این افراد بی گناه هستیم و دستگیری فعالین کارگری را با اتهامات دروغین عمل رذیلانه ی دستگاه امنیتی و قضایی رژیم می دانیم که با قصد ایجاد تفرقه و بدبینی میان توده های کارگری و جنبش دموکراتیک کارگری انجام شده است. به موازات این عمل رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی طی سناریوهای از پیش طراحی شده با استفاده از عوامل مستقیم و غیر مستقیم خود اقدام به تبلیغات سو علیه مجموعه ی «جنبش دموکراتیک کارگری» و برخی اعضای آن کرده است.

ما از کارگران و جوانان انقلابی می خواهیم هوشیارانه در مقابل تبلیغات سو عوامل غیر مستقیم جمهوری اسلامی که با نقاب رفاقت در میان ما حضور دارند هوشیارانه برخورد کنند.

کارگران، معلمان، جوانان و دانشجویان انقلابی؛

با توجه به وخامت هرچه بیش تر اوضاع اقتصادی کشور و خالی شدن بیش از پیش سفره های مردم و نیز بالا گرفتن جنگ گرگ ها، درون باندهای تبهکار رژیم ضرورت مبارزه ی سازمان یافته علیه ارتجاع مذهبی حاکم بیش تر از هر زمان دیگری احساس می شود. با سازماندهی هسته ها و کمیته های مخفی انقلابی در محل کار و زندگی، خود را برای این نبرد محتوم آماده کنیم.
 

پیش به سوی ایجاد تشکل های توده ای زحمت کشان


زنده باد اعتصاب عمومی سیاسی زحمت کشان 

زنده باد انقلاب 

زنده باد حاکمیت شورایی زحمت کشان 

9/12/1390

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر